اینیستا: احساساتم را نمی توانم به زبان بیاورم

 

دیدار فینال لیگ قهرمانان ساعتی پیش با برتری 3-1 بارسلونا برابر یوونتوس به اتمام رسید. اینیستا در انتهای بازی، عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا که امشب در غیاب ژاوی که روی نیمکت نشسته بود، بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو بسته بود، نمایش درخشانی در مدت زمانی که در زمین حضور داشت ارائه داد. او پاس گل اول بارسلونا را به زیبایی برای راکیتیچ مهیا کرد و در نهایت نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" حرفی برای گفتن نمانده است. دیگر چه چیزی می خواهیم؟ کسب همه جام ها در یک فصل رویایی است. امشب مقابل یک حریف دشوار به پیروزی رسیدیم. احساساتم را نمی توانم در قالب کلمات بیان کنم." 

اینستا در مورد تحول بارسا پس از شکست از سوسیداد در ابتدای ژانویه گفت:" اشتباهاتمان را پس از آن بازی تصحیح کردیم. مشخص بود که یکسری کارها در تیم خوب پیش نمی رفت. البته این اتفاق در همه فصول نمی افتد. 
اراده کردیم همه جامها را فتح کنیم و پس از شش سال یک بار دیگر فاتح سه گانه شدیم. بدون حرف و حدیث. 6 سال قبل به دشواری فاتح سه گانه شده بودیم و هرگز تصور نمی کردیم یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود اما اینجا بارسلوناست و هر چیزی ممکن است. افتخار می کنم عضوی از این باشگاه هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:38 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.